Προτάσεις βελτίωσης την ΕΦΕ
Προτάσεις βελτίωσης την ΕΦΕ
Σε αυτό το νήμα έχετε τη δυνατότητα να καταθέσετε τις τεκμηριωμένες προτάσεις σας για βελτίωση της ΕΦΕ.
Re: Προτάσεις βελτίωσης την ΕΦΕ
Καλημέρα και καλό Πάσχα να έχουμε. Θα παρακαλούσα ο admin του forum να ανοίξει ενα θέμα με τίτλο "Σκοτεινός Θάλαμος" για να βαζουμε θεματα σχετικα με τον ΣΘ